מלחמות האגו בסיעת ש"ס האשדודית • "אנחנו לא זקוקים לאגודת ישראל"

ארי וידר 1 Comment on מלחמות האגו בסיעת ש"ס האשדודית • "אנחנו לא זקוקים לאגודת ישראל"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההחלטה על דרכי הפעולה שנדרשים בכל הנוגע לחילול השבת של הביג פאשן באשדוד הביאה היום כאוס עמוק בסיעת ש"ס באשדוד.

אתמול שיגר אבי אמסלם חבר המועצה מטעם ש"ס ומקורבו של יו"ר התנועה אריה דרעי, מכתב ליו"ר יהדות התורה בעיר וסגן ראש העיר מוטי ליברמן – בו תמה על כך שיהדות התורה לא משתפת את סיעת ש"ס בעירייה בכל הנוגע למאבק בביג פאשן.

במכתב כתב אמסלם: "נודע לי המכתב שנשלח על ידך לראש העיר ובו דרישה נחרצת להגברת האכיפה בנושא חילולי השבת ההולכים ומתרבים בעיר".

עוד הוא הוסיף כי "לצד הבעת תמיהה על עצם החשיפה שניתנה למכתב לפני שהוא בכלל הגיע ליעדו, תמיהני מאד מדוע לא ראית לנכון לשתף אותנו, את חברי סיעת ש"ס בעירייה בצעד זה, כך שגם אנו נוכל להצטרף ליוזמה והדרישה. אילו היית עושה כן הייתה מגיעה מכל הסיעות החרדיות בעיר דבר שהיה נותן אפקט עוצמתי יותר לדרישה והופך אותה לכזו שאי אפשר להתעלם ממנה".

"עד לרגע זה לא הוגשה כל הצעה לסדר בעירייה מטעם הסיעות החרדיות והמסורתיות נגד חילולי השבת וחבל שכך, וזאת כאשר סערת 'ביג' פרצה עוד בימי הפסח".

"הציבור כולו בטוח כי סיעת 'יהדות התורה והשבת' מובילה מערכה בעיריה, אך בפועל חילולי השבת נמשכים בעיר ביתר שאת ואילו הסיעה לא משמיעה כלל את קולה".

"כעת אנו מגלים כי אנו ממודרים מהעיסוק בנושא, וכך יוזמת לה באופן תמוה מאד בעצת אגודת ישראל מכתב עם דרישה להצעה לסדר בנושא השבת ללא שאנו ויתר הסיעות החפצים בשמירת השבת שותפים למהלך". כתב.

בתגובה השיב ליברמן לאמסלם כי בכוונתו לקיים ישיבה משותפת עם סיעת ש"ס.

אולם יו"ר סיעת ש"ס בעירייה וסגן ראש העיר עמרם כנפו לא אהב את פעילותו העצמאית של אמסלם ושיגר מכתב חריף בו התנער מפעילותו של חברו לסיעה וכתב כי "סיעת ש"ס התכנסה ומודיעה בזו כי מכתבו של חבר המועצה אבי אמסלם אינו על דעת הסיעה אלא על דעת עצמו בלבד".

CN0zGKyUkAA_ChT

 "סיעת ש"ס אינה זקוקה לסיעת אגודת ישראל על מנת לחזק את חומות השבת בעיר, וסיעתנו פועלת בהתייעצות עם רבניה ומורי דרכה מתוך דרכיה דרכי נועם, על מנת לחזק את השבת בעירנו ובכל מקום בארץ".

"בהתאם לכך אין הסיעה מתכוונת להיעתר להזמנה לאספה שתתקיים ביום שני הקרוב", כתב במכתב נגד חברו לסיעה.

IMG-20150902-WA0119

גורם המעורה בפרטים בעיר אשדוד אומר לאתר 'קול חי' כי "מלחמות האגו בין חברי סיעת ש"ס בעיר אינה תופעה חדשה, אולם כאן מדובר בשיא חדש כשמוציאים את הכביסה המלוכלכת החוצה, במקום להתאגד כולם נגד חילולי השבת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אך כמה כואב לנו מצביעי ש"ס לראות כל פעם מחדש כמה המפלגה שלנו ואנשיה רקובים ומושחתים מהיסוד בטלנים וחסרי מעש, ילדים קטנים שחושבים רק על קרדיט ואגו על חשבון התורה והציבור.